Obchodní podmínky

Zasílací adresa pro výměnu zboží

Zboží na výměnu prosím zasílejte na níže uvedenou adresu provozovny:

MASUTAZU s.r.o.

MASUTAZU
Jiráskova 29
530 02 Pardubice

 

Základní údaje o provozovateli internetového obchodu

MASUTAZU s.r.o.                                                                                                                         

Jiráskova 29
530 02 Pardubice

Czech Republic

IČO: 27490131

 

Kontaktní údaje: Telefon: +420 777 776 427
E-mail: 
objednavky@masutazu.cz

Masutazu je plátcem DPH.

www.masutazu.cz

 

Provozovny: Jiráskova 29, 530 02 Pardubice

 

Tyto obchodní podmínky společnosti MASUTAZU s.r.o. jakožto prodávajícího jsou vydány v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen občanský zákoník) a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran vzniklé při uzavírání kupních smluv mezi prodávajícím a jinou právnickou nebo fyzickou osobou (dále jen kupující) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na webu www.masutazu.cz (dále jen internetový obchod) a tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy (o dodávce zboží). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Otázky neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky. V případě, že kupující je spotřebitelem a některé z jeho práv a povinností ve smyslu těchto obchodních podmínek a rozhodného práva jsou právním řádem země, ve které má spotřebitel svůj domicil, upraveny odchylně, použije se právní úprava, která je pro spotřebitele příznivější.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Vymezení pojmů

Smlouva – smlouva kupní uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím, a to i v případě, kdy je na straně kupujícího spotřebitel, případně jiné smlouvy podle občanského zákoníku, pokud jsou smluvními stranami na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.

Prodávající – společnost MASUTAZU s.r.o., IČO 27490131, se sídlem Jiráskova 29, 530 02 Pardubice, Prodávající při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující – osoba, která má zájem uzavřít s prodávajícím nebo s prodávajícím uzavře kupní smlouvu prostřednictvím internetových stránek www.masutazu.cz.

Spotřebitel– je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Podnikatel – kupující, který jedná s Prodávajícím v rámci vykonávání výdělečné činnosti na vlastní účet a odpovědnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

Závazným provedením objednávky prodávajícím vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem-objednatelem). Závazné potvrzení bude následně kupujícímu potvrzena objednávka.

Internetový obchod – obchod provozovaný pod doménou www.masutazu.cz 

 

Objednávka a zrušení objednávky

Webové rozhraní Internetového obchodu obsahuje informace o aktuálním sortimentu (vystaveném zboží) určeném prodávajícím k prodeji, a to včetně informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží a nákladech na vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou, a dále informace o způsobu a termínu expedice (expedice probíhá v pracovní dny do 24 hod. od objednání zboží, ledaže jde o objednávku učiněnou mimo pracovní dny, která bude expedována v nejbližší pracovní den; v případě kontaktování kupujícího ze strany prodávajícího za účelem nutnosti upřesnění parametrů objednávky zboží, pak bude objednávka expedována do 24 hod. od upřesnění parametrů objednávky zboží) a o možnostech využití dopravců zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí. Objednávku odešle kupující prodávajícímu prostřednictvím internetového obchodu. Poté, co kupující zvolí konkrétní zboží z nabídky prodávajícího, je zboží vloženo do „Košíku“, v němž je uvedena detailní informace o zboží, ceně, zadaném množství, volba způsobu dopravy a volba způsobu platby. Kupujícímu je umožněno dále se vrátit k výběru zboží prostřednictvím internetového obchodu, nebo zkontrolovat provedenou objednávku zboží v „Košíku“ a potvrdit zvolené zboží, způsob platby a způsob dopravy objednaného zboží. Kupující je následně vyzván k vyplnění svých údajů nezbytných pro dokončení objednávky zboží, dokončení platby za objednávku a doručení objednaného zboží. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „“ Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. Kupující souhlasí, aby mu bylo přijetí objednávky (akceptace) vystaveno a zasláno v elektronické podobě, čímž je nahrazena povinnost prodávajícího poskytnout kupujícímu potvrzení v listinné podobě.

Prodávající ukládá uzavřené smlouvy a doručené objednávky v elektronické podobě a uchovává a archivuje je po dobu pěti let, případně po dobu delší, pokud takovou povinnost ukládají právní předpisy. Prodávající neumožňuje přístup k archivovaným smlouvám žádné další osobě. Prodávající umožní spotřebiteli přístup ke smlouvě, kterou s prodávajícím uzavřel, pokud o to spotřebitel požádá písemně e-mailem zaslaným na adresu objednavky@masutazu.cz. V takovém e-mailu musí spotřebitel požadovanou smlouvu jednoznačně identifikovat, a to alespoň datem jejího uzavření, předmětem koupě a číslem příslušné objednávky.

Prodávající je v závislosti na charakteru předmětu objednávky (množstvím zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod.) oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky, písemně. Odmítne-li kupující objednávku autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou.

Kupující nabývá vlastnické právo k dodanému zboží teprve úplným zaplacením kupní ceny a nákladů na dodání zboží, případně doručením zboží, podle toho, která z těchto událostí nastane později.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám. Ze strany Prodávajícího nejsou účtovány žádné zvláštní poplatky za využití prostředků komunikace na dálku.

Hledání v ceníku internetového obchodu může provádět každý bez nutnosti registrace.

Vyznačená skladová dostupnost je prezentována u zboží umístěného na webovém rozhraní Internetového obchodu, kdy jde o prezentaci informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

V případě, že se konkrétní zboží, které je předmětem smlouvy, již nevyrábí, nedodává, není na skladě nebo je nedostupné, smlouva zaniká pro následnou nemožnost plnění, přičemž o zániku smlouvy je prodávající povinen kupujícího informovat bez zbytečného odkladu (storno objednávky). Pokud kupující již zaplatil zcela nebo zčásti kupní cenu za konkrétní zboží, bude tato částka převedena zpět na bankovní účet kupujícího.

Všechny informace o produktech jsou uváděny podle aktuálně dostupných údajů, ovšem nelze zcela vyloučit jejich nepřesnost a pro takový případ prodávající dostojí svým informačním povinnostem vyplývajících ze zákona dodatečnou nápravou, jakmile se o nich dozví.

Zasláním objednávky kupující souhlasí s uvedenými obchodními podmínkami.

Zrušení objednávky může kupující provést prostřednictvím e-mailové zprávy na adresu objednavky@masutazu.cz nebo telefonicky na tel.: +420 777 776 427 do okamžiku, než dojde ze strany kupujícího k uhrazení objednávky.

 

Informace před uzavřením smlouvy se spotřebitelem

Před uzavřením smlouvy sděluje prodávající spotřebiteli následující informace:

 

Dodací podmínky

V případě bezhotovostní úhrady zboží prodávající expeduje zásilku po připsání částky na bankovní účet prodávajícího.

Kupující v zásilce obdrží doklad o koupi zboží. Nedílnou součástí zásilky je přepravní list smluvního přepravního partnera prodávajícího.

Úplný daňový doklad nebo fakturu prodávající k zásilce vystaví, uvede-li kupující řádné údaje potřebné pro vystavení tohoto dokladu.

U zboží, které v době zpracování objednávky nemá prodávající na skladě, zjistí prodávající dostupnost a termín dodání u svých obchodních partnerů. Plnění objednávky prodávající v co nejkratším termínu sdělí kupujícímu na kupujícím zadanou kontaktní elektronickou adresu nebo SMS zprávou na telefonní číslo kupujícího.

Dodatečné informace:

 

Platební podmínky

Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou platné v době objednávky. U zboží, které je označeno v „akci“ platí uvedená cena do vyprodání zásob. Cena za prodávajícím potvrzenou objednávku se nemění.

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH a všech souvisejících poplatků. Informace o nákladech na balení a dodání zboží jsou uvedeny dále v těchto obchodních podmínkách. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále „cenou“ jak cena zboží, tak i náklady spojené s dodáním zboží.

V případě, že je kupujícímu ze strany prodávajícího poskytnut slevový kupón s unikátním kódem, má kupující možnost tento slevový kupón uplatnit v „Košíku“ objednávky před dokončením objednávky kliknutím na tlačítko „…“. Poskytnutí slevového kupónu je právem prodávajícího a kupujícímu na něj nevzniká nárok.

Cenu dodání zboží (expediční náklady) účtuje prodávající zvlášť ve výši poplatku za vámi zvolený způsob přepravy. O ceně dodání zboží (expedičním poplatku) je kupující informován v sekci „Košík“ před dokončením objednávky, kdy cena je zde uvedena dle ceníků dodavatelů dopravních služeb.  

Úhradu za prodávajícím potvrzenou objednávku může kupující provést jednou z následujících možností:

V případě bezhotovostní úhrady prodávající odesílá zboží až v okamžiku, kdy je platba odeslána a připsána na účet prodávajícího. Kupní cena v případě bezhotovostní úhrady je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy a kupující je povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby zboží prodávající expeduje zásilku po připsání částky na bankovní účet prodávajícího.

V případě platby v hotovosti, platební kartou osobně či v případě platby na dobírku je cena splatná při převzetí zboží.

 

Cena dodání zboží (expediční náklady)

Cenu dodání zboží (expediční náklady) účtuje prodávající zvlášť ve výši poplatku za kupujícím zvolený způsob přepravy.

Ceny dodání zboží jsou kalkulovány pouze v rámci ČR. V případě doručování zboží mimo Českou republiku budou náklady na balení a dodání zboží sjednány mezi prodávajícím a kupujícím individuálně.

Pro objednávky nad 30 kg budou náklady na dopravu sjednány mezi prodávajícím a kupujícím individuálně.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

 

Převzetí zboží

Zboží je doručováno na adresu, kterou kupující uvedl jako dodací adresu při vyplňování objednávky.

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

O odeslání zboží informuje prodávající kupujícího e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou při vyplňování objednávky.

Objednané zboží může kupující převzít:

Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím smluvního přepravního partnera prodávajícího je kupující povinen překontrolovat obal zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných předpisů.

V případě poškození obalu zboží zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte nás na telefonu +420 777 776 427.

 

Záruční doba, reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a v případě kupujícího – spotřebitele zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména, že v době převzetí zboží kupujícím zboží

Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, zvláště v případě zboží prodávaného za nižší cenu, s ohledem na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Záruční doba běží od odevzdání zboží spotřebiteli, bylo-li zboží odesláno, běží od dojití zboží do míst určeného v objednávce.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera doporučujeme překontrolovat obal zásilky. V případě poškození obalu zboží zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte nás na telefonu +420 777 776 427. Reklamace poškození obalu zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě přepravního listu podepsaného kupujícím.

Práva z vadného plnění kupující uplatňuje u prodávajícího osobně nebo poštou na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání, případně na elektronické adrese objednavky@masutazu.cz. Zároveň kupující předá prodávajícímu reklamované zboží k posouzení. Při uplatnění reklamace dodejte spolu s reklamovaným zbožím i reklamační protokol a doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura/daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán). Při uplatnění reklamace zasláním přijmeme takovou zásilku pouze ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou.

 

Práva kupujícího z vadného plnění:

Reklamaci řeší prodávající ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení uplatněné reklamace bude vycházet z kupujícím zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou nebo odstoupením od kupní smlouvy – viz práva kupujícího z vadného plnění výše. V případě sporné reklamace rozhodne prodávající do tří pracovních dnů a pokud není dohodnuto písemnou formou jinak, vyřídí prodávající reklamaci do 30 dnů od uplatnění reklamace. Pokud kupující nezvolí při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení, a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít požadavek kupujícího oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamace podle svého uvážení. V takovém případě budete o způsobu řešení informován. Lhůta běží od okamžiku uplatnění reklamace, kdy následující den poté, co kupující reklamaci u prodávajícího uplatnit, je prvním dnem 30denní lhůty.

Náklady na doručení reklamovaného zboží prodávajícímu prodávající proplatí kupujícímu v případě, že reklamace byla oprávněná.

Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Dotazy týkající se reklamace zboží zašle kupující prodávajícímu na adresu reklamace@masutazu.cz.

Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené:

 

DOPORUČENÉ ÚŽÍVÁNÍ A ÚDRŽBA FUNKČNÍHO PRÁDLA

PŘÍLOHA Č. 1 - Správné použití a údržba funkčního prádla (rashguardu) Masutazu

Užití funkčního prádla

A.Správné použití rashguardu

- Rashguard oblékat jako první vrstvu pod oblečení.

- Masutazu doporučuje rashduard chránit další vrstvou oděvu. Díky tomu může docházet k pomalejšímu opotřebení výrobku běžným užitím.

- Při používání rashguardu od Masutazu nesmí dojít ke kontaktu se suchým zipem.

Údržba funkčního prádla

B. Údržba rashguardu od Masutazu

• Funkční spodní prádlo (dále jen rashguard) se doporučuje prát v ruce za použití prostředků pro šetrné praní.

• Rashguard lze prát také v pračce na max. 40°C a nedoporučuje se použití aviváží a změkčovačů prádla z důvodů možného zhoršení funkčních vlastností.

 

Ostatní

Jiné

Nedodržení výše uvedených doporučení může vyústit v neuznání reklamace.

 

PŘILOHA Č. 2 Formulář při uplatnění reklamace ke stažení ZDE.

V případě reklamace je kupující povinen vyplnit reklamační formulář a zaslat ho spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury na adresu prodávajícího.

Formulář bude obsahovat tyto údaje:

Jméno a příjmení:

Adresa:

Telefon:

Číslo účtu:

Číslo faktury:

Popis reklamovaného zboží:

Kód objednávky:

Popis poškození či vady:

 

Vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy

Spotřebitel je v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku oprávněn od smlouvy odstoupit i bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce kdykoli od okamžiku uzavření smlouvy nejpozději do uplynutí lhůty 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci smlouvy uzavřené při objednávce zboží, pokud je předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, do čtrnácti dnů ode dne, kdy od dopravce převezme poslední dodávku zboží, pokud není níže uvedeno jinak. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Prodávající upozorňuje, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží – viz kapitola o reklamaci a odpovědnosti za vady. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je přílohou emailu s potvrzením objednávky. Odstoupení od smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího objednavky@masutazu.cz.  

Právo na odstoupení od spotřebitelské smlouvy nelze chápat jako právo na bezplatné zapůjčení zboží. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží nebo nárok na úhradu nákladů na uvedení zboží do původního stavu je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku spotřebitele na vrácení ceny.

Spotřebitel nemůže dle § 1837 občanského zákoníku odstoupit zejména od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i od smlouvy o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

V případě odstoupení od smlouvy dle ustanovení výše se smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží můžete vrátit osobně na provozovně internetového obchodu nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou.

Vrácení kupní ceny za zboží provádí prodávající bankovním převodem na spotřebitelem uvedený účet. Kupní cena bude vrácena do 10 dnů od doručení odstoupení od smlouvy v případě, že již touto dobou bylo doručeno na adresu prodávajícího zboží, v jehož případě je od smlouvy odstupováno. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal, podle toho, co nastane dříve.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy ještě předtím, než mu bude odesláno objednané zboží. V takovém případě se spotřebitel vyhne placení nákladů na vrácení zboží prodávajícímu, které jinak spotřebitel nese. Pokud spotřebitel využil způsob platby platební kartou on-line (bezkontaktně platební bránou), prodávající bez zbytečného odkladu převede zaplacenou částku zpět na bankovní účet spotřebitele.

Je-li společně se zbožím poskytnut spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a spotřebitel je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

Zboží lze vrátit v případě, pokud není dodáno a upraveno podle přání zákazníka, nejeví známky poškození, použití a jsou-li dodány veškeré doklady vztahující se k vrácenému zboží (doklad o koupi účtenka nebo faktura-daňový doklad), záruční list (v případě, že byl ke zboží dodán), český návod (pokud byl ke zboží dodán), příslušenství (pokud bylo součástí zboží) včetně originálního obalu.

 

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:

Ke zrušení objednávky může dojít zejména v případě, že se objednané zboží již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že tato situace nastane, zavazuje se prodávající kontaktovat kupujícího e-mailem nebo telefonicky a domluvit se s ním na dalším postupu, např. nahrazení objednaného zboží jiným, zrušením objednávky, apod.

 

Smluvní vztahy s Podnikateli

Pokud podnikatel odmítne převzít zboží, které mu prodávající v souladu se smlouvou dodal, je podnikatel okamžikem odmítnutí v prodlení s převzetím zboží a vzniká mu povinnost zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny zboží za každý den prodlení až do převzetí zboží. Smluvní pokutou ani jejím zaplacením není dotčen nárok prodávajícího na náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s odmítnutím podnikatele převzít zboží, zejména pak nárok na náhradu nákladů spojených s dopravou zboží zpět do skladu prodávajícího a s uskladněním zboží.

V případě prodlení podnikatele se zaplacením ceny zboží je podnikatel povinen vedle zákonného úroku z prodlení zaplatit prodávajícímu i smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny zboží za každý den prodlení až do úplného zaplacení. Tím není dotčen nárok prodávajícího na náhradu škody vzniklé prodávajícímu prodlením podnikatele.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu, zejména pokud podnikatel v minulosti bezdůvodně odstoupil od dříve uzavřené smlouvy, odmítl převzít zboží nebo jinak zneužil svých práv ve vztahu k prodávajícímu, a to až do okamžiku doručení zboží podnikateli. Pokud podnikatel zaplatil cenu za zboží předem prostřednictvím platby platební kartou on-line (bezkontaktně platební bránou), prodávající je povinen vrátit mu takto zaplacenou cenu bez zbytečného odkladu na jeho bankovní účet.

Podnikatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v souladu s ustanoveními občanského zákoníku.

 

Ochrana osobních údajů

Použití a zpracování vámi poskytnutých osobních údajů se řídí zákonem č. 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů. Prodávající na svém internetovém obchodě www.masutazu.cz uvádí detailní zásady ochrany osobních údajů implementované ze strany prodávajícího.

 

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou volně dostupné na internetových stránkách www.masutazu.cz.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednávaného zboží (včetně expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. 

Smlouva je archivována prodávajícím v elektronické podobě a je přístupná spotřebiteli na vyžádání. Obchodní podmínky jsou archivovány prodávajícím minimálně 3 roky po uzavření kupní smlouvy a jsou kupujícímu přístupné on-line, dále jsou spotřebiteli zasílány ve formátu PDF společně s potvrzením objednávky.

Případné stížnosti spotřebitele na prodávajícího nebo spory mezi prodávajícím a spotřebitelem lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, orgán dohledu nebo státního dozoru, kterým je ve věcech ochrany spotřebitele Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, a ve věcech ochrany osobních údajů Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7., internetová adresa: www.uoou.cz. Pro případ mimosoudního řešení sporů má spotřebitel dále právo využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese ec.europa.eu/consumers/odr/. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající není ve vztahu ke spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Pokud vztah založený spotřebitelskou smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Tyto OP jsou platné a účinné od  2023.
MASUTAZU s.r.o.

Provozovatelem webu je společnost Masutazu s.r.o., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přijmout všechny Odmítnout všechny Přizpůsobit cookies
Zavřít

Cookies a Masutazu

Na těchto webových stránkách se používají soubory cookies a další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají navrhovat a zlepšovat naše služby a vyvíjet pro Vás služby nové. Můžeme Vám také doporučovat obsah a zobrazovat reklamu na základě Vašich preferencí. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas

Více o cookies

Nezbytně nutné cookies

Vždy aktivní

Tato cookies jsou nezbytná, neboť Vám umožňují používat stránku. Tato kategorie nemůže být vypnuta.

Uložit nastavení cookies
Zavřít